SYDNEY

13 maart 2019 - Sydney, Australië

Woensdag 13 maart

17:00

Hoi! Eerste blogje vanuit Australië! Zometeen boodschappen doen en eten koken en dan zit mijn 3e dag Sydney er bijna op. Ik kan nog steeds niet helemaal beseffen dat ik aan de andere kant van de wereld ben.

Gisteren naar Opera House en Harbour Bridge gegaan. Indrukwekkend, hoog, groot! En de haven van Sydney is prachtig. Perfecte dag, rond de 25/30°C. 'S middags zijn we met de groep in een speedboot gestapt, dat was gaaf! Op en neer, heen en weer, zeiknat maar iedereen had het naar zn zin.

Vandaag zijn we opnieuw met de groep het water op gegaan met een zeilboot. (Niet zomaar water, Sydney Harbour water!) Ergens midden op het water ben ik uit de boot gesprongen om naar een eilandje te zwemmen. Ik was toch een beetje bezorgd voor haaien en vroeg aan de groepsleider of die hier zwemmen. "Just see what happens" was zijn antwoord. Beetje het motto van iedereen hier. Zie wat er op je pad komt. Geen haai vandaag gelukkig ;) Op een gegeven moment stond ik op dat eilandje samen met iemand uit anders uit de groep. Prachtig uitzicht, mooi moment. Even tot rust komen, los van de hele groep. Het weer zat helaas niet mee vandaag, veel regen. De rest van de week waarschijnlijk ook. Ponchos komen wel van pas ;)

Ik ga nu maar eens bedenken wat ik ga koken, terwijl jullie in Nederland nog allemaal heerlijk liggen te slapen...

See you later!

Anne

b2COMQ0rUMMe0C_aU0mJ7G7Y8JS8luwxZK6M3ViD_So=20190312_14210120190312_110133

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Judith van den Dungen:
    13 maart 2019
    He wijffie! Heerlijk om te lezen. Weet je al wat je gaat eten? Geruststellend motto overigens🤔...
    Maar laat het toch maar je leidraad zijn de komende maanden. Kus mama
  2. Louise:
    Leuk allemaal Anne! Gr Louise
  3. Meke:
    13 maart 2019
    Ha Anne, leuk om te lezen! Mooie foto's. Al gezwommen :) Inderdaad gek dat het bij jou avond wordt als wij opstaan. Ben benieuwd of de australische supermarkten je bevallen, vergeleken met Appie. Dag! Xxx Meke
  4. Rosita stolk:
    Hoi anne
    Pas 3 dagen daar en al leuke dingen gedaan!! Leuk hoor... maar wel uitkijken voor de haaien he😜
  5. Patricia van Putten:
    13 maart 2019
    Leuk hoor allemaal! Veel plezier nog!
  6. Jeanet Perdok:
    Hé Anne,
    Wat leuk om je verhalen te lezen! Kijk je uit met die haaien 😫. Veel plezier in het mooie Australië 😘
  7. Marijke Peerdeman:
    13 maart 2019
    Hallo Anne, hier gaat het ook goed,en ik zie met jou ook, gaaf hoor, geniet maar lekker. Tegen de tijd dat je terug bent ben ik weer de oude!!!
  8. Laura:
    13 maart 2019
    Hey An, echt leuk om zo te lezen wat je allemaal doet. Wel goed insmeren he anders verbrand je weer en dat is ook zo vervelend😉
  9. Telka:
    13 maart 2019
    Hoi Anne, Super leuk om je eerst blog te lezen! Wat een geweldige foto's! Geniet geniet en geniet! Mooi motto...Just see what happens! Knuffel vanuit een waaierig Nederland!
  10. Alicia:
    14 maart 2019
    He An! Super leuk om zo te lezen, lekker genieten :) XX
  11. Pleun:
    17 maart 2019
    Ha An, hoe is het aan de andere kant van de wereld?
    Leuk om zo te lezen wat je aan het doen bent :) xxxxxxx