Bijna Down Under

8 maart 2019 - Zoetermeer, Nederland

Vrijdag 8 maart 2019

Hoi! Vrijdagmiddag, 14:00. Een uurtje voor het inchecken, bijna klaar voor vertrek. Zoals de meeste mensen wel weten, vertrek ik vanaf morgen voor drie maanden naar Australië! Onwijs gaaf natuurlijk, maar tegelijkertijd ook erg spannend! Zolang naar uitgekeken en over gesproken, en dan gaat het nu echt gebeuren! De afgelopen week alles klaargezet, geregeld en ingepakt. Laatste spullen in mijn backpack en ik ben er klaar voor!

Ik vlieg morgenavond vanuit Amsterdam via Singapore naar Sydney, waar ik maandagochtend vroeg aankom. Ik heb de eerste week een tour geboekt in Sydney. Ik word opgehaald vanaf het vliegveld en naar een hostel in de stad gebracht, waar ik mijn mede reisgenoten tref. De groep bestaat uit ongeveer 15 personen die uit verschillende landen komen, ik ben benieuwd waar iedereen vandaan komt en hoe iedereen is! Deze eerste week gaan we Sydney ontdekken en staan er verschillende leuke activiteiten gepland. Zoals de weersvoorspellingen er nu uitzien, zal ik mijn jas niet direct nodig gaan hebben... :)

Na deze week ben ik van plan door te reizen naar Melbourne en dan naar Adelaide. Vanuit Adelaide wil ik een tour gaan doen naar Alice Springs, de outback in. Vanuit Alice Springs wil ik naar Cairns, om vervolgens de oostkust af te reizen terug naar Sydney. Vanuit Sydney vlieg ik weer terug naar Amsterdam, waar ik 4 juni 's ochtends aankom. Heel vast staat het allemaal niet, ik ga zien wat er wanneer waar op mijn pad komt.

Het lijkt me leuk om deze blog bij te houden, hoe vaak ik iets zal plaatsen weet ik echter niet. Als je het leuk vindt, kun je je email achterlaten, zodat je een melding ontvangt als ik iets plaats!

Tot in Australië!!!

Anne

1. Judith van den Dungen:
    Lieve schat van me! Wat vinnik je stoer! Maak er n vetmooie tijd van! Lufjoe
  2. Louise:
    8 maart 2019
    Dat geldt ook voor mij nichtje; ga mooie ervaringen opdoen! XXX Louise
  3. Frans en Heleen Fransen-Starre:
    8 maart 2019
    Oh, lieve Anne, we leven met je mee en zijn benieuwd naar je blog. We hopen dat je een fantastische tijd tegemoet gaat. Liefs,
  4. Jolande van strien:
    8 maart 2019
    Veel plezier mop. Als je terug bent gaan we snel weer een drankje doen. Genier ervan😘
  5. Rosita stolk:
    Lieve anne,
    Ik wens je een hele goede reis eb veel plezier toe..
    Wees voorzichtig en kijk goed uit!!
    Ik benieuwd naar al jou verhalen...
    Liefs Rosita xxxx
  6. Rene:
    8 maart 2019
    Nou leuk dat de reis begint je hebt er lang genoeg voor gespaard. Veel plezier daar 😘
  7. Danielle uit Arnhem😉:
    Lieve Anne!
    Wat een fantastische ervaring ga je tegemoet! Vet cool, spannend en geweldig onvergetelijk.
    Ik lees graag je avonturen 🙋🏼💋💋
  8. Elly:
    8 maart 2019
    Anne geniet van je avontuur super gaaf , stoer, en onvergetelijk , maak er een mooie tijd van 😘🍀🍀🍀🍀😘
  9. Monique:
    8 maart 2019
    Geniet ervan meis. Ik ga je volgen xx
  10. Chantal:
    You rock, Anne! 💃 Het wordt ongetwijfeld onwijs gaaf... have fun in the sun! 😘
  11. Ria Cooiman:
    Eindelijk is het zover Anne! Even doorbijten bij het afscheid 😥
    maar dan naar al die mooie plekken waar je al zo lang van droomt. Goede reis, heel fijne maanden en liefs uit Nieuwerkerk 👍❤️😍
  12. Peter:
    9 maart 2019
    Je Big Adventure gaat beginnen...
    Je gaat een mooie tijd tegemoet in Oz!
    Mijn ervaringen waren (al is dat weer een aardig poosje geleden 😊) erg goed!
    Goeie reis en vooral heel veel plezier!