CHRISTCHURCH & SYDNEY

Maandag 3 juni

SYDNEY

Laatste paar uurtjes in Australië! Op dit moment ben ik op het vliegveld aan het wachten totdat ik mag boarden. Tijd om naar huis te gaan... Precies 12 weken geleden hier aangekomen, tijd is snel gegaan. Zoveel gedaan en gezien, een heleboel ervaringen rijker ;)

Afgelopen dinsdag nog wat rondgelopen in Christchurch, een stad waar niet echt veel meer van over is na de aardbevingen een aantal jaar geleden en na de aanslagen in maart. Woensdag ergens buiten Christchurch nog wat gewandeld en toen donderdag teruggegaan naar Sydney. Vrijdag was het hier heerlijk weer, ik ben toen weer langs de haven en langs Opera House gegaan, blijft indrukwekkend. Was wel grappig om hier weer terug te komen, beetje nagedacht over alles wat ik in deze afgelopen 12 weken heb gedaan. Zaterdag nog een dag naar de Blue Mountains gegaan, een national park net zoals de Grampians bij Melbourne. Weer prachtige uitzichten.

Zondag nog naar Palm Beach gegaan, een bekend strand net zoals Bondi Beach en Manly Beach. Ook weer van m'n lijstje kunnen afstrepen ;)

Verder vindt in Sydney in deze periode 's avonds het Vivid light festival plaats, veel dingen zoals Opera House zijn dan verlicht en er is veel live muziek. Gelukje dat ik er toevallig ook was! Mooie afsluiting gisterenavond voor deze drie maanden, nog even langs de haven en door de verlichte Botanical Gardens gelopen. Absoluut een van mijn favoriete plekken hier Down Under!

Australie, Nieuw Zeeland, what's next?! ;)

Tot heel snel!!

Anne

20190527_15563520190529_12031920190531_21301620190602_211123IMG_20190601_164545_182IMG_20190602_184254_29120190603_130707

1. Edith:
    3 juni 2019
    Prachtig allemaal. Deze reis heb jij in je pocket met mooie herinneringen en ook soms mindere dagen. Ben onwijs trots op je en blij dat je weer thuis komt. Ik zie je 6 juli. Liefs van Edith😘
  2. Rosita stolk:
    3 juni 2019
    Hi anne goede vlucht en tot gauw bij appie xx
  3. Vera:
    3 juni 2019
    Hoi Anne, fantastisch om jouw avontuur te volgen. Goede reis terug!!
  4. Marijke Peerdeman:
    Geweldig mooie herinneringen!!! Goede vlucht naar huis, zie je gauw 👍 😘
  5. Ria Cooiman:
    3 juni 2019
    Wat een mooie laatste foto’s Anne! Je kunt een prachtig fotoverslag van de hele reis maken!
    Heel goede vlucht terug en happy landings op Schiphol!
    We zien je gauw!