SYDNEY part two

19 maart 2019 - Sydney, Australië

Dinsdag 19 maart

SYDNEY

Update nummer 2! Plans change, en ook nu komt 'just see what happens' weer terug. Melbourne wordt niet mijn volgende stop, het weer daar en het weer hier in Sydney is niet echt geweldig en de voorspellingen zijn niet veel beter. Aangezien ik vrijdag een surfles heb gevolgd in Port Stephens en dat niet super soepel ging (blijven staan is lastig) heb ik besloten om een naar een driedaags surfcamp (Spot X) te gaan. Misschien dat ik na die drie dagen wél meer dan een seconde kan blijven staan! Bovendien is het weer daar beter. Verder was het nogal een belevenis in Port Stephens (stadje zo'n drie uur rijden vanaf Sydney), we overnachtten in kleine houten huisjes met spinnen, kangaroos en een heleboel andere beestjes om ons heen. Maandagavond was de laatste avond met de hele groep, we zijn gaan eten in de Sydney Tower. Prachtig uitzicht en lekker eten! Zelfs emoe gegeten, maar geloof me, geen aanrader... helaas was er geen krokodil ;)

Ik ga donderdagavond weg uit Sydney, blijf de komende dagen samen met een meisje uit de groep nog hier. Sydney is zo groot, zoveel te zien en te doen. Deze dagen nog even de highlights meepakken.

See you in Spot X!

Anne

1. Meke:
    19 maart 2019
    Hé Anne, op naar de zon, de zee en de golven!
    Veel plezier met de surflessen :-)
    X Meke
  2. Judith van den Dungen:
    He wijffie.
    Fijn die spinnekes😑.
    Top dat je gaat surfen en ben wel n beetje jaloers op je dat t daar mooi weer is. Hier gaat alles zn doodnormale gangetje....
    Kus van mama
  3. Sanne:
    19 maart 2019
    Super leuk! En wat gaaf, surfen.
    Veel plezier!( en succes)
    😘😘
  4. Edith:
    He lieffie,
    Mooi om te lezen dat je geniet van de surflessen. Na paar x blijf je wel staan. Knuffel van mij. 😘😘