SURFERS PARADISE & BRISBANE

9 april 2019 - Brisbane, Australië

Dinsdag 9 april

BRISBANE

Alweer een maand onderweg! Op dit moment zit ik in de bus naar Noosa vanuit Brisbane. Vorige week woensdag ben ik vertrokken uit Byron Bay om naar Surfers Paradise te gaan. Surfers Paradise is een redelijk kleine stad aan het strand met extreem hoge gebouwen. Niet super sfeervol, maar wel leuk om gezien te hebben. Donderdag nog een dagje naar een surfwedstrijd gegaan in een klein dorpje vlakbij Surfers Paradise (niet voor niets Surfers Paradise natuurlijk ;)). Respect voor al die surfers hoe die allemaal blijven staan in super hoge golven. Vrijdag vertrokken naar Brisbane, super leuke stad. Gezellig en sfeervol. Botanische tuinen, een strand midden in de stad, gratis Ferry's over het water, top. Ik sliep in een hostel met een rooftop, uitzicht 's avonds was niet verkeerd ;)

Weer in Brisbane was heerlijk, hopelijk blijft het zo de komende twee maanden! Gisteren nog een dagje naar Australia Zoo geweest, de bekendste dierentuin van Australië vanwege Steve Irwin (koalas en kangaroos zijn zó schattig). Nu dus op weg naar Noosa, klein stadje met veel mooie natuur. Een must-see voor alle oostkust backpackers.

Ben benieuwd, weer een nieuw hostel, nieuwe mensen, nieuwe dingen.

See you!

Anne

20190405_14525420190405_14353320190408_11165520190409_125625

1. Judith van den Dungen:
    Enjoy lieverd! ❤️
  2. Lysandra:
    9 april 2019
    Wauw ik wil ook een zwembad op het dakterras 😉 en schattige koala's ❤ veel plezier nog! X
  3. Jeanet Perdok:
    9 april 2019
    Een maand alweer! Jij beleeft meer dan wij 😉. Mooie foto's, prachtig daar! Geniet ervan 😘☀️
  4. Edith:
    9 april 2019
    Hoi mop. Super mooie foto’s. En prachtig weer.
    Nu zou het ook leuk zijn om weer nieuwe mensen te ontmoeten. Geniet ervan. Dikke knuffel van mij😘
  5. Meke:
    Leuk Anne!
    Wat heerlijk dat de zon nu schijnt.
    Sjiek hostel hoor! ;-)
    Veel plezier in Noosa
    X Meke
  6. Ria Cooiman:
    9 april 2019
    Hoi Anne, wat wordt alles veel leuker met een zonnetje hè!
    Prachtig wat je allemaal ziet daar, mooi hostel en fijn als er dingen gratis zijn zoals de ferry!
    Geniet van alles 😎👍🥰🌈🇳🇱😘
  7. Vera:
    9 april 2019
    Hoi Anne, onwijs leuk om jouw verhalen te lezen ! Geniet nog 2 maanden en blijf je leuke ervaringen met ons delen graag!!
  8. Marijke Peerdeman:
    12 april 2019
    geweldig, geniet er van, nog veel plezier hoor !!!
  9. Peter:
    13 april 2019
    Hoi Anne, Leuk te lezen dat je in Brisbane bent geweest! Goeie herinneringen aan... zeker leuke stad. Jammer dat ik het nu pas lees en je Brisbane al hebt verlaten. Had nog een leuk adresje voor je (als ze nog bestaan) indien je heimwee kreeg naar iets Hollands 😄😄.