BYRON BAY

1 april 2019 - Byron Bay, Australië

Maandag 1 april

Heyhoi! Drie weken in Australië zitten er inmiddels op, alweer een weekje in Byron Bay. De eerste paar dagen in Byron Bay heb ik niet zoveel gedaan en gezien. Wat ik wel heb gezien: regen en muggen, heel veel muggen. Heb in deze dagen eigenlijk alleen het hostel verlaten om eten te halen of om koffie te drinken...

Vanaf vrijdag is het weer beter aan het worden, gelukkig! Lekker een dagje op het strand gelegen. Ook nog een dagje naar Nimbin gegaan, een soort hippiestadje. Onderweg gestopt langs een paar watervallen, leuk om een keer wat van de natuur te zien. Nimbin zelf was niet echt veel meer dan één straat, maar wel leuk om gezien te hebben. Byron Bay is een heel relaxed stadje, mensen lopen er gewoon rond op hun blote voeten en niemand lijkt haast te hebben.

Gisteren en vandaag was het weer ook super, maakt alles gelijk een stuk leuker. Nu het weer goed is, begin ik een beetje te snappen waarom iedereen zo'n fan is van de 'vibe' in Byron Bay...

Net nog even op het strand gelopen tijdens zonsondergang, mooi! Nog even alle zonnestraaltjes meepikken (wil toch enigszins bruin terugkomen) want vanaf morgen zien de weersvoorspellingen er weer minder uit...

See you later!

Anne

P.S. Internet is hier niet mega briljant dus foto's komen nog wel ;)

1. Judith van den Dungen:
    1 april 2019
    Leuke foto....maar ben jij nou zo klein of is zij gewoon groot? Klinkt wel als relaxed. Nu hopen dat je post snel komt en dan kun je je horizon weer verbreden. X mama
  2. Rosita stolk:
    Leuk om zo met je mee te reizen!! Geniet ervan mop😘🌞🌞
  3. Edith:
    1 april 2019
    Heerlijk om je verhaal te lezen An en prachtige foto te krijgen. Dikke kus van mij. 😘😘
  4. Meke:
    Gelukkig dat je paar dagen zon had!
    Duim voor je dat de volgende regenbuien snel voorbij waaien. Dag! Xxx
  5. Ria Cooiman:
    2 april 2019
    Zal hier kaarsje branden voor meer zon hoor Anne!
    Leuk steeds iets te lezen van je. Heb me aangemeld hoor.
    Veel plezier en hééééél veel 🌻🌞🌞🌻🌻
  6. Oma.:
    3 april 2019
    fijn om iets van je te horen .
    gelukkig dat het weer een beetje beter is dan is alles veel leuker
    .je bent inderdaad maar een kleintje. het is te hopen dat je creditcard er gauw is . veel plezier en een dikke zoen .