SPOT X

25 maart 2019 - Byron Bay, Australië

Maandag 25 maart

BYRON BAY, 14:00

Hoi! Blogje nummer 3! Vannacht om 4 uur de bus genomen vanuit Spot X naar Byron Bay. Gelukje, er kwam toevallig een shuttle bus aanrijden waardoor ik een half uur lopen met mn rugzak kon voorkomen :)

In Spot X hing een relaxte sfeer, iedereen had 's ochtends surfles en de rest van de dag kon je doen waar je zelf zin in had. Veel mensen blijven hier langer dan drie dagen, sommigen een paar weken en anderen zelfs een paar maanden. Veel mensen kwamen uit Nederland, was wel erg makkelijk. Iedere dag werd er voor ons gekookt, dus ook dat was wel luxe.

Surfles 1 was een beetje hopeloos. De instructeur had beloofd dat iedereen na les 1 kon blijven staan, maargoed. Gold niet voor mij. Na een halve seconde lag ik alweer naast het surfbord. Surfles 2 ging stukken beter! Gewoon de juiste stappen volgen en dan is het wel te doen! Je hebt meer tijd dan je denkt, de golf houdt vrij lang aan. Surfles 3: yeew! (kreet die je roept als je lang blijft staan, jij roept dit en mensen om je heen die het zien roepen het ook, zo van 'goed gedaan!')

Het weer in Spot X was erg goed, 's avonds ook gewoon warm genoeg om in een kort broekje en hemdje buiten te zitten. Hopelijk blijft dat ook hier in Byron Bay zo. Veel goede verhalen over Byron gehoord, ook een stadje met een relaxte sfeer. Gaan het zien ;)

Nu is het tijd voor een powernap... Slaaplekker Nederland!

Anne

Spot-X_2019-03-23_7.00-9.00_MN1;MS1;OLDSS__476670Spot-X_2019-03-23_7.00-9.00_MN1;MS1;OLDSS__100355Snapchat-187644879

1. Edith:
    25 maart 2019
    Echt super mop. Fijn dat er ook nederlanders bij zijn zodat je lekker kunt kletsen. Geniet van je tijd. En wat ik ook schreef. Neem de mooie herinnerinen mee. Liefs van mij. 😘😘😘
  2. Rosita stolk:
    25 maart 2019
    Jeetje zeg...gaaf hoor!! Veel plezier mop😘
  3. Lysandra:
    25 maart 2019
    Wauw Anne, respect dat je bleef staan op die surfplank met die golven. Veel plezier in byron bay 😘
  4. Patricia van Putten:
    Cool!
  5. Marijke Peerdeman:
    gaaf hoor Anne, geniet maar lekker XXX
  6. Meke:
    Yeew Anne, leuk!
    Lekker dat je daar mooi weer had.
    Veel plezier in Byron Bay. xxx Meke
  7. Sanne:
    25 maart 2019
    ik doe het je niet na, dat surfen!
    veel plezier de komende week
    liefs xx
  8. Jeanet Perdok:
    25 maart 2019
    Ziet er goed uit, mooie foto's! Veel plezier en lekker genieten ☀️😀😘
  9. Kirsten:
    28 maart 2019
    Heel cool liefie! Ik doe het je niet na dat surfen 😳😳😜 Veel plezier weer verder 😎😘
  10. Ria Cooiman:
    28 maart 2019
    Stoer hoor Anne dat je toch kunt blijven staan! Zie je al met papa op de Walensee ( misschien ooit nog eens?)